Reklamı geçmek için sayfa açılınca 5 saniye bekleyin video başlamadıysa reklamı geç butonuna tıklayın.

Alternatif partlar da çıkan reklamlarla ilgimiz yoktur.

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bu bölüme 31 yorum yapılmış.

  1. MonkeyDLatif

    ve bu arada mo fani okul kralicesiyle degil ogretmeni ile shipliyorum . umarim 4. sezonda ogretemeni mo fanin evine gelir ve beraber yasadigi kizlari gorup kiskanir ^^

    • ____Deku____

      Bende öğretmeniyle shipliyorum gerçi artık öğretmeni değil, o yüzden vicdanım rahat bir şekilde shipimi yapabilirim:D

    • MonkeyDLatif

      Bu arada 4. sezon mayis 2019 da gelecek . Merakla bekliyorum ^^

      • MonkeyDLatif

        bu animenin sezon finallerine uyuz oluyorum . Neyse

        • Matrix

          Devamı var mı varsa ne zaman gelir

          • ____Deku____

            Sanırım 4.sezon olacak ve 4.sezonda Avcı yarışması yapılacak yani benim fikrim bu. Ayrıca güzel bir sondu, yani 2.sezondaki gibi yarım kalmış hissi vermedi. Bi dahaki sezon güzel olur inşallah :))

            • MonkeyDLatif

              Size tuhaf bisey soyliyim mi . biraz onceki yorumu 1dk icinde yaptım . 1 dk icinde admine 80 dolar para kazandirdim (:

              • Gokay

                İlkbahar sezonu inş güzel olur beğ

                • Tek7Bitti

                  Bu animenin arc leri(yanlış olabilir) zevkli oluyor güzel hikaye çeviriyorlar ?

                  • Domoharigato

                    Onu bırakta slime a noldu lan

                    • Domoharigato

                      Yani slime datta ken

                      • frosch

                        Yılbaşı nedeni ile ertelendi

                    • SchifferS

                      tekrar izledimde neden başka dünyadan geldiğini söyledi lan o değişik

                      • Goldenat

                        baya iyi ya

                        • SchifferS

                          bu seri felaket ama final niye verdiniz ninenizi yaladım şimdi

                          • King_of_the_fire

                            Ney abi yalamasaydın ninelerini ya iğrenç bir an gözümün önüne getirdim ve... kuscam

                          • Resad

                            4 sezonu Bekliyek şimdi

                            • Lord_Grime

                              nisan veya maysda geliyomuş duyduğuma göre :X

                            • RunnerBoy

                              Güzeldi

                              • King_of_the_fire

                                Bu final mi cidden değildir ya

                                • King_of_the_fire

                                  Finalse o zaman 4 sezondaki epic fightlardan önce hazırlıkdı bu sezon

                                • Kirito7

                                  Ilk 2 sezonun konu anlatımı güzeldi git gide bozuyorlar

                                  • SirkeliMarul

                                    Yaani pek beğenemedim ısınmadı içim konu felan güzelde işleyiş biraz yavaş gibiydi

                                    • Omer59

                                      Anime kalmadı ya hepsi sezon finali yapti

                                      • Loneplayer59

                                        Bu bölüm çok boştu ama 4. Sezon efso olcak gibi

                                        • beerusunrakibi

                                          yani iyi deniebiir

                                          • Beerus_Sama

                                            Finale göre biraz boş bölümdü ama hala benin gözümde güzel bir bölüm açık arttırma sahneleri de iyiydi

                                            • Beerus_Sama

                                              Aaa spo tuşuna basamadım zaten ne zaman basabiliyorum ki

                                          • Lord_Grime

                                            seri bu sezon genel olarak boş geçti bence ilk sezon güzeldi ikinci sezonda biraz garip geldi ama güzeldi hatırladığım kadarıyla nisan veya mayısda çıkacakmıs ilk baharda güzel animeler çıkıo xd

                                            Fansub ve Anime Blog

                                            Nariyuka.com Yabancı dizi izle