Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bu bölüme 35 yorum yapılmış.

  1. H2o

    Bence ölümsüz kral deselerdi

    • Morgiana

      Off çok güzel bölümdü çok güzel bir anime

      • UmutRAGO

        Saat kacta gelir acep

        • UmutRAGO

          Son 1 gün

          • UmutRAGO

            10.bölüme son 2 gün

            • Ad

              Yeni bölüm ne zaman geliyo

              • hyodouissei

                ainz yok et onları evlat skjdbsj

                • Cheimale10

                  sesli güldüm niyeyse jshşdlgkjwpsdgxf

                • araragi

                  admin Sayanora Zetsubou Sensei animesini yüklermisin

                  • ozgur

                    light novel icin sorularim olucakti 1. light novelde cilt mantihini anlamadim bide sunki sezonun light noveli hangi cilt

                    • Batu

                      Sevgi kralı ainz Düşününce bile gülesim geliyor

                      • Kami-samaLight

                        Ainz gene zekasıyla bilgelere taş çıkarıyo aglfdhstnwg Hee bi de bilen novel okuyan yazsın, Ainz-sama’nın krallığını kurmasını bu sezon görür müyüz? Bi ihtimal?

                        • Nox

                          Görürüz novelde sadece 3 bölüm gelmeleri sürdü animede 1 bölümde gelmişler şok oldum büyük ihtimalle savaş çıkıcak ama.

                          • Kami-samaLight

                            Ooo o zaman güzel. Hem savaş hem krallık kurma, bu sezon ikinci sezondan 52638 kat daha mötüş oluyo

                        • Ainzi yenebilecek kişi bizim Momon olmasin

                          • Qiilos

                            Anime hakkında merak ettiğiniz bisi varsa sorabilirsiniz

                            • Atakan-sama

                              Ainz neden sevinince bişiler oli

                              • İsim

                                Nerden okuyosun link verirmisin veya ismini.

                                • ......

                                  Nerden okuyosun link verirmisin veya ismini.

                                  • gg

                                    aga bişi dicem bu ainzin gücünü herkes bilecekmi artık bide ainizi yenebilcek kişi kim

                                    • Qiilos

                                      Tüm dünya bilicek Ainzi yenebilecek kimse yok suan

                                      • Nox

                                        Albedonun kardeşlerinden biri daha güçlü ainz den ://

                                        • Qiilos

                                          Ainze sadık olduğu için söylemedim Bizde biliyoruz rubedo var demeyi

                                          • Nox

                                            :'((( ainz tek atar rubedoya len mq

                                            • Gg

                                              Sadece rubedo mu ondan güçlü nazarickte ondan güçlü olan yok mu?

                                      • Kertenkele

                                        XD

                                      • SchifferS

                                        fena gaza geldim sonuda çok güzel izleyin

                                        • Marachi

                                          Ahha anlat demirigos xD anlamayanlarda gene kendim planlamadığım planın yeni farkettiğin planlamadığım kısmını duysun aydınlansın

                                          • Nox

                                            Büyücü Kral Ainz :))

                                            • Sjsjsjsj

                                              Novelini de okuyun o kadqr yer atlanmis ki bu bolumde jircniv qnimede cok sakimdi novelde kafayi yemek uzereydi ainz karsisinda

                                              • SchifferS

                                                noveli nerden okuyabilirim site felan

                                                • Nox

                                                  Seri manga ama yanlız 6 8 9.cu ciltler var.

                                                • Nox

                                                  Aynen de kanka bide yqzabileydin yaw :D

                                                • Beerus_Sama

                                                  Off be harika bölümdü yeni bölüm için çok heyecanlıyım

                                                  • UmutRAGO

                                                    Oha admin gaza geldi helal aklımdan cıkmıs nası olduysa

                                                    Reklamlar ile ilgili sikayeti olan arkadaslar bu yaziyi okuyunuz.Video onunde ki reklam kaldirildi.2 ay sonra yeni yazilim yuklenicek. Anlasma yapildi. Bu sitenin picassa ve ok.ru gibi secenekleriyle birlikte icerik atmasi aylik olarak cok masraf tutuyor. Ben de boyle reklam olmasini istemem ama herkes istek yapiyor. Temanin eksikleri var. Bunun icin bu reklamlar 2 ay kalacak. Elde edilen para ile tema degisecek.Anlayisla karsilamanizi istiyorum.Sadece 2 ay idare ediceksiniz.

                                                    Fansub ve Anime Blog

                                                    Nariyuka.com Yerli film izle