Reklamı geçmek için sayfa açılınca 5 saniye bekleyin video başlamadıysa reklamı geç butonuna tıklayın.

Alternatif partlar da çıkan reklamlarla ilgimiz yoktur.

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bu bölüme 77 yorum yapılmış.

  1. Emmeirrt

    Spoi yazıyosanız işaret koysanıza ne kadar düşüncesiz insanlarsınız bir anime kayfimiz var içine ediyorsunuz

    • ____Deku____

      Kardeş öncelikle Wano arcıyla ilgili kısım mangadan yani okumadıysanız özür dilerim ama diğerleri teori spoi değil ayrıca bazı fikirlerimi kattım sadece Wano arcıyla ilgili kısım spoi ydi yani kusura bakma dikkatli olurum Bi dahakine :(

    • MarlaBorey

      Şiir mi yazdın mübarek ? Sjsjsjs sjsjshd

      • ____Deku____

        Uzatmışım baya hehehe :)))

      • MonkeyDLatif

        http://mangawt.com/manga/prison-lab

        • Cmrtyu

          Admincim yeni bölüm???

          • MonkeyDLatif

            wp grubu actim (; beerussama senide bekliuoruz . 5417104566

          • Binlight

            Big mom ın seslendirmeni vefat etmiş buda mekanını elysiyum eylesin yeni bölüm gelemeyebilir

          • MonkeyDLatif

            fairy tail 289 ve 290 i ne zaman yukluceksin admin

            • rapstar500

              Lütfen bekleyin... yazısı geçmiyor nasıl izleyeceğim ben şimdi var mıdır bunun çözümü ?

              • safasf

                Bide benim 2 korkum var, İlki şimdi "Oda" bey yazdıkça yazıyor tamam güzel Ama adam 43 yaşına gelmiş şimdi mazallah başına birşey gelse animenin işi biter. İkinciside, şimdi bu kadar şey gördük izledik halada izliyoruz izleyecegiz bunun sonunda raftelde umarim tatmin edici bir şey görürüz. Roger milleti trollemediyse tabi ?.

                • DarkGean

                  Bu konu hakkında Oda durur mu yapıştırmış cevabi son savaş marineford arcinı bile önemsiz bir şey gibi göstericek ama raftelde bütün bir tarih yatıyor ki bu shanksı buggyi rayleighi ve hala yaşayan roger tayfasının hala dondurulmamış olan ödüllerini açıklıyor yani ilerde biz bir bölümde hayatımızın şoklarını yaşayacağız kayıp yüzyıl, bu D ler ne alaka, tenryubitolar neden tanrı falan filan

                  • Sasuke

                    One piecein aile-arkadaslik gibi bisey olcagini sanmiyorum cunku beyazsakal olmeden once one piece gercekten var demisti ve denizcilerin one piecein bulunmasindan korktuklarini soylemisti yani amirallerin bile korktugu bisey olduguna gore muhtemelen somut bir varliktir

                    • Sasuke

                      Yada guclu bi silah benzeri biseyde olabilir

                      • safasf

                        Zaten Pluton, Poseidon ve Uranüs adında karanlık yüzyılda yapılmış çok güçlü antik silahlar var. Ben daha çok hem anlamlı hem de somut olarak tatmin edici birşeyler bekliyorum.

                        • safasf

                          Lafın kısası bize fazla söz düşmez. Oda Senseinin Ömrü Yeterse İnşallah güzel birşeyler görürüz umarım ??

                    • Halmew

                      Ya ben bu "One Piece" dediğimiz şey "Arkadaşlık-Aile" gibi bir şey çıkar diye çok korkuyorum. Umarım klişe bir şey değildir.

                      • safasf

                        Biryandan bende öyle düşünüyorum ama bilmiyorum yani, bu kadar şeyi tasarlayan yazan en sonu muhteşem bir şekilde bitirir herhalde.(Inşallah(!))

                    • safasf

                      DUYURU: 30 Aralık Pazar günü hem spor ödülleri hem de Fuji Kadınlar Maratonu olacağı için One Piece yayınlanmayacaktır. 867. bölüm 6 Ocak’ta yayınlanacaktır.!!!

                      • safasf

                        Zaten yavaş ilerliyor bide araya böyle şeyler girince hiç ilerlemiyor. Yapmayın ama hiç oluyor mu böyle şeyler ?.

                      • MonkeyDLatif

                        wp grubu acsam kimler gelir ? (: bu arada anime izleyenleri görünce bile mutlu oluyorum. tanıdıklarımın cogu sinirimi bozuyo çizgi film diye

                        • Cmrtyu

                          Takma banada aynısını diyorlar kafama takmıyorum istedikleri gibi konuşsunlar bende hatta sussunlar diye çizgifilm diyorum dldkdkskkss

                          • Cmrtyu

                            Takma banada aynısını diyorlar kafama takmıyorum istedikleri gibi konuşsunlar bende hatta sussunlar diye çizgifilm diyorum dldkdkskkss

                            • safasf

                              Hiç sorma o çizgi film diyenlerin yüzlerini dağıtasım geliyor. Ama nafile vazgeçmiyorlar...

                              • MonkeyDLatif

                                birgun herkes anime izleyecek ^^

                                • safasf

                                  Sn. Aziz Yıldırımı Saygı ile anıyoruz sjsjjs. ??

                            • Cmrtyu

                              Admincim gelecek bölüm ne zaman geliyor reis hadi yükle de izleyelim reis

                              • Cmrtyu

                                Güzel

                                • HYAQN

                                  Big mom un ses aktörü ölmüş yani gelecek bölümlerde big mom un sesi deyişecek

                                  • KleptomaniBedirhan

                                    Türkçe izliyoruz japon aktörü öldü bizim animede sorun yok aynı devam

                                    • Sena555

                                      Harbimi yaa?

                                  • MonkeyDLatif

                                    Fairy tail 289 ve 290. bölümü yukler misiniz ?

                                    • AlveRinGo

                                      Sa aranıza yeni katıldım site harika

                                      • safasf

                                        Mevzunun Kapanmasına 9-10 Bölüm Var.. YEni Forma Geçmesine 2-3 bölüm.

                                        • Cmrtyu

                                          Senin yorumunu görmeseydim artık gaza gelip mangadan devam edecektim çok şükür yorumu gördüm

                                        • meysaltnts

                                          Böyle giderse Wano ya 30 bölümden fazla var

                                          • Machiavelli

                                            Black Mirror: Bandersnatch aga beklemedeyiz agaa

                                            • SucukLee

                                              12 bölümlük bir anime hadi uzatmak istedin 24 bölümü gecmezdi amk sürekli yeni karakter getirerek olmaz o işler konu hep aynı izlemedim ama anlaşılıyor hersey arada bakıyorum Luffy hala Luffy amk bu çocuk artık daha nerden pover up alcak heryeri demirden oldu şimdide yarragimin basi diye saldırıp tek mi atcak

                                              • HydrogeN

                                                Resmen 10-15 bölümdür ayni yerde gibi. Adamlar animeyi bi 20 sene daha götürme niyetindeler galiba.

                                                • King_of_the_fire

                                                  Oda piçi kabirden yazip çizecek

                                                  • HydrogeN

                                                    Aynen bi adam gibi izleyemedik bu animeyi ya.

                                                • Beerus_Sama

                                                  Luffy Snake Man formuna geç de artık bitsin

                                                  • Beerus_Sama

                                                    One Piece yapımcıları uzatmak için Vejin Jel mi kullanıyorsunuz

                                                    • King_of_the_fire

                                                      Nihahaha çok iyi espriydi nihahahaga nxnxnxnx

                                                  • Eyyup386

                                                    One punch man in 2. Sezonu çıkıcak mı çıkacaksa ne zaman cıkaçak bilen var mı yazarsanız sevinirim

                                                    • HydrogeN

                                                      Nasinin ortalarında çıkıcak.

                                                      • beerusunrakibi

                                                        this war of mine efsane oyun beeeeee

                                                        • King_of_the_fire

                                                          Ne alaka

                                                          • beerusunrakibi

                                                            adamin pp resmine bak

                                                            • King_of_the_fire

                                                              Görmemişdim iyi dddin

                                                          • King_of_the_fire

                                                            Puhahaha asdasshgdjsbh nfnfnfnffnfnfnf off

                                                          • Beerus_Sama

                                                            2019 Nisan

                                                        • emircan47

                                                          Admin date a live movie atarmısın

                                                          • DUMAN

                                                            Geçenki bölümün tekrarından farkı yok

                                                            • Aruperu

                                                              Çok sıkıcı olmasın hadi

                                                              • beerusunrakibi

                                                                aha yorumum silinmis

                                                                • beerusunrakibi

                                                                  admin kufur edince yorumumu silmis ilk defa gorenlerbegensein

                                                                  • Kurosakiichigo

                                                                    Küfür etme kardeş sende Demek ki admin benim gibi küfür sevmiyor ne gerek var zaten yazmayın

                                                                    • beerusunrakibi

                                                                      tamam amk etmicem bidaha

                                                                      • Beerus_Sama

                                                                        Sus lan terbiyeli

                                                                        • Kurosakiichigo

                                                                          Bu arada bana şöyle bol vampirli kurt adamlı mistik bir anime bilen varsa atsın Malûm admin animeleri geç atıyor boşlukta kaldım

                                                                          • Beerus_Sama

                                                                            Alucard

                                                                            • Kurosakiichigo

                                                                              Yare yare Nerden bulucam bunu dizimob da var mı göremedim ugrastirmadan site adresinide yazsaydın

                                                                              • Kurosakiichigo

                                                                                Yare yare Nerden bulucam bunu dizimob da var mı göremedim ugrastirmadan site adresinide yazsaydın

                                                                            • Kurosakiichigo

                                                                              Ehem Ehem ben bay terbiyeli O zaman SÖVÜNDE rahatlayın bari ne diyim gününüzü küfür kurtarsın

                                                                    • King_of_the_fire

                                                                      Kaido luffye tek atcak şimşekle

                                                                      • Aruperu

                                                                        Bölümle ilgili spoiler ver anlarımda ne alaka bu spoiler

                                                                    Fansub ve Anime Blog

                                                                    Nariyuka.com Yabancı dizi izle