Lütfen bekleyin...

Bu bölüm hakkında görüşlerinizi belirtmek ister misiniz?

Bu bölüme 19 yorum yapılmış.

  1. Kami-SamaLight diyor ki:

    Haff yeni bölüm gelmiş -7. bölüm- ama tam da ekşının başladığı yerde bitirmişler hiç sevmem xflgpgpf bi hafta daha sabredem olm

  2. Mr.death diyor ki:

    Arkadaşlar size tavsiye 7yi bu hafta izlemeyin gelecek haftayı bekleyin 7-8 aynı anda izleyin benden tavsiye :D

  3. Zaraki kenpachi diyor ki:

    Adam öldü amk

  4. Kami-SamaLight diyor ki:

    Şu pezevenk bi işler peşinde, yeni bölümü olsa da Şeytan Kralcığımın onu 420 derece döndürdüğünü görebilsem

  5. King-Of-Fire diyor ki:

    SUS LAN PEZEVENK ELINI *** SEN O DIABLONUN COCUGUNU TASIYACAK:) asdasfadd

  6. UmutRAGO diyor ki:

    Güzel:)

  7. Marachi diyor ki:

    Diablonun aklı 3.kizi yataga atamadi ya onda kaldı

  8. Bölümü izlemeyi unuttum yaa şimdi izledim
    Ecchi zirveye oynamış biraz daha zorlasalar hentai olacakmış vazı yerler hatta tamamı +18 di
    Sonraki bölüm elf kıza bişeyler olacak umarım diablo ortalıgı dagıtır

  9. SnG diyor ki:

    Tecavüzcü COŞKUNA DA BAK

  10. Mr.death diyor ki:

    Gelicek bölüm o prensde diablonun ezici gücü karşısında yok edilicek )))))

  11. Resad diyor ki:

    Beatlees yeni bölümlerini ekle Admin
    Gate-Jieitai Kanochi nite kaku Tatakaeri Animesini yükle Admin lütfen

  12. King-Of-Fire diyor ki:

    Olum yokya sonra izlicem one piece o kadar güzel ilerliyoki

  13. Kertenkele diyor ki:

    Üçüncüye ye de sakız yokmuş ya çok istiyordum o odulu (fakirlik) ;(

  14. Anonim diyor ki:

    ilk