Sex Hikayeleri Oku
”Banner

Reklamı geçmek için sayfa açılınca 5 saniye bekleyin video başlamadıysa reklamı geç butonuna tıklayın.

Alternatif partlar da çıkan reklamlarla ilgimiz yoktur.

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bu bölüme 17 yorum yapılmış.

  1. Kenpachi

    Değişmişsin loki ve dünyada kaldığı sürece gücü çok azdı şimdi güçlenmiştir

    • killerthekira

      ahahh lokii adamımm yoksa leo mu demeliyim :))

      • Unexpected

        ağğğ sonda kalbim uçtu pırrt

        • ...gomen...

          Loki çok havaliydi abi yaaa Bi tane daha favori karakterim oldu Am en sevdiğim natsu ama bu bölümlere biraz mallik yapıyor

          • Dolunay

            Birde bizim moşimoşi ilkte gitti üzdü :'(

            • Dolunay

              Yaa gercekten geçen bölümü izlemediniz mi.Gray eğer o küçük kız olmasa kolayca zaten yeniyordu iyi izleyin şunu Gray tabiki çok güçlü biri var ya çok sinirlendim.:D

              • samethe168

                Devammmmmmmmmmmmmmmmmm.

                • ameno

                  happnin ondan hoşlanıyorsun diyişi yhaaaaa abi aslan cidden nasıl dikkat edeceğinj gönüllerde nasıl taht kurabileceğini biliyor yükselen ve ay burcum aslan umarım biraz ucundan da olsa çekebilmişimdirrr❤❤❤❤

                  • Burkay

                    Hakkaten senaristin amacı ne. Gray'i saf dışı bırakıp Lucy'yi öne çıkarıyor. Zaten Gray son birkaç bölümdür soyunmuyor. Karakter ne hale geldi. Umarım ilerde düzelecek.

                    • Amano-san

                      knk tek derdin soyunmaması mı? (:

                    • Reiner

                      Bence güç seviyelerinde dengesizlik var yani lucy grayden güçlü mü

                      • Risa

                        Mirasanın gücü neden gitti en büyük merakım bu

                        • cevapçı

                          pek gitti diyemeyiz aslen o kullanmıyo lissanna öldükten sonra gücünü kullanmadı :D

                        • Bewd

                          Loke loke loke hanım lokeee :D Loki çok havalısın dostum. (๑•̀ㅂ •́)و ✧ Lucy shiplediğim tek kişi kesinlikle loki umarın aralarında bir şeyler olur meselaaa aşk :D

                          • Merve Merve

                            Zoro'nun kılıçları çok başka hayranım Zoro'ya mükemmel kullanıyo zaten :)

                            • Merve Merve

                              Evergreen Kafayı yedi Erza'nın kılıçlarını görünce hahahaha :D Yine harika bi bölümdü teşekkürler :)

                              • zoro

                                zoro gibi 3 kılıc stili ama zora azında tasıyo

                              reklam

                              Fansub ve Anime Blog

                              Nariyuka.com