reklam

Reklamı geçmek için sayfa açılınca 5 saniye bekleyin video başlamadıysa reklamı geç butonuna tıklayın.

Alternatif partlar da çıkan reklamlarla ilgimiz yoktur.

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bu bölüme 24 yorum yapılmış.

  1. Eboo

    Erza reyiz özledim seni bee

    • killerthekira

      happy çok tatlı len yeni karakterler de geldi miss yalnız bide grayın sürekli nerdeyse yarı çıplak olması ? :D klwjekjlkw

      • Kenpachi

        Gerçekden fakir olduklarını bildikleri için ödülü istememiş olabilir ama genelde bunu yapmaz inşallah parasını alsın yani işlerin ve kim bu erza kırmızı saç

        • animeteori

          Nanatsu no taizai izlemeden gelmeyin arkadaşlar

          • Unexpected

            çevirmenlere teşekkürler, ayrıca izlediğim sitelerden en iyisi burası ♥

            • Mehmet_sama

              17:42 ksjdjjdjsk

              • NemesisDamageX

                Arkadaşlar Lütfen Spoiler Vermeyelim Yada Sahnelerden Bahsetmeyelim Plss

                • Orphis

                  ninni shikamaru değilmi ya biraz naruto göndermeleri var önceki bölümde olduğu gibi

                  • Mavis

                    Yaşasın Erza Scarletto geldiii<3Jerza<3

                    • anime takipçisi

                      anammm kediyi işireceklermi ne yaıcaklar? ha iy kurtardılar ya.oooo fairi tailin eski üyelerinden biri geri dnüyor üstelikte ok güçlü

                      • Grey

                        Güzel gidiyor

                        • ehu ehu

                          cancer olsum sdfghsdagflkhasdhbflşıasdf

                          • samethe168

                            Devammmmmmmmmmmmmmmmmm

                            • Bad girl

                              gray çohh yakışıklıı siyah saçları beni benden alıyor bide kıyafetsiz olması iyi olaca dı aman neyse şu kırmızı saçlı kız kim acabag

                              • Nalu

                                Çok güzel bir bölümdü, hele happy'nin yakalandıktan sonra tuvalet hilesi beni benden aldı. Birde Lucy happy'i kurtarırken hapoy'nin LUCY BENİ YİYECEK demesi...

                                • Burkay

                                  Istemsizce şu Gray e bayılıyorum. Outro da çok iyi bea.

                                  • Kebap-sama

                                    Shikamaru mu o ???

                                    • niinni :D

                                      ninni shikamaru olmazsın :DDD

                                      • saitama-san

                                        asmdgnakshgakh aynen noluyo len oldum bi an

                                      • Gagagsgbsbsh

                                        Oğlum o adam shikamaruya benzemiyomuydu

                                        • Kebelek

                                          Iyi ki başladım bu animeye♡

                                          • Semih Biçer

                                            adamın Gray e yaptığı fal doğru çıktı :D

                                          • animefan

                                            Hic bi yorum Yok

                                            Fansub ve Anime Blog

                                            Nariyuka.com Yabancı dizi izle