Sex Hikayeleri Oku
”Banner

Reklamı geçmek için sayfa açılınca 5 saniye bekleyin video başlamadıysa reklamı geç butonuna tıklayın.

Alternatif partlar da çıkan reklamlarla ilgimiz yoktur.

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bu bölüme 29 yorum yapılmış.

  1. killerthekira

    lucy ve happy çok tatlı ya animede en sevdiğim 2 karakter olabilir kjaksas

    • killerthekira

      ben buna neden daha önce başlamadım çok efsane :D bölüm nice

      • Kenpachi

        Natsu güçlü başlıyo sanırım naruto ve ichigo gibi güçlenmesi gerekmiyo şu anlık yani galiba bu yüzden savaßlar uzun sürmezse sevinirim

        • iwaths

          Vayaq

          • Unexpected

            bu sene mevzuna kalırsam sebebi bts ve animeler olacak sanırım jfdksöxhs babam ağzıma edecek sonra ya fdskjhsdku

            • HELP ME NİGGA

              GARDAŞ PUBG Mİ OYNUYOZ

              • Mehmet_sama

                Yanlız onlar adamın bıyıkları değil burun kılları öslkdkd

                • lena

                  animeye 2. başlayışım şimdi bakıyorumda bunlar şuanki Natsu'nun serçe parmağıyla yerle bir edebileceği kadar güçsüz adamlar aq

                  • xxx

                    yüzlerce anime izlemişimdir ama bu her zaman aralarında birinci. ilk başlarda çizimler biraz kötü,konu yavaş ilerliyor,bazen sıkılıp ara veriyorsunuz(+200 bölüm sonuçta) ama en sonunda konular bağlanıyor. evet fill bölümler çok fazla ama hepsi o kadar komik ve eğlenceli kii...animesi bittikten sonra yüzlerce bölüm mangasını okudum ve 2018'in eylülünde 3.sezon da geliyor. diyeceğim odur ki bu sadece bir animeden fazlası. fillerde gülmekten yarıldığım,ana bölümlerde natsuyla beraber çıldırdığım. Erza ve Natsu her power up aldığında tüylerimin diken diken olduğu, Happy,Mira ve Cana her Lucy'ye Natsu hakkında dürttüğünde kalbimin 'lfnrdçjhlgnlmgdgçkndçng' olması,Natsu nun fairy tail'i herşeyden çok önem verip koruması, Gray ve Natsunun bitmek bilmeyen kavgaları ve Erza nın onları ayırması. bu böyle böyle uzar ama demek istediğim HARİKA bir anime,duygusal olarak çok bağlanırsnız.Bi Assasination Classroom'a bir de Fairy Tail'e bu kadar bağlandım. Kesinlikle ve şiddetle tavsiye ederim :)

                    • anime takipçisi

                      bu anime komedi oramı yüksek bir aime ayrıca bu anime en sevilen animeler arasında benim favorilerimde 2 numara hemde ilk sıradan. bu animenin iinde şirinlikde var bayılıyorum bu animeye

                      • sdfsdfsdf

                        Favorilerinde 1.İnci Hangisi Benim 1.İnci One Piece 2.İncisi Attack On Titan

                      • giselle

                        çok iyi ua

                        • samethe168

                          Hahaha devammmmmmmmmmmmmmmmmm

                          • Kirito7

                            Kesinlikle birakmayin 200 e yakin anime izledim ilk 3 e girer

                            • Izledigim 200 yaklasik animeden ilk 5 girer kesinlikle birakmayin

                              • Lucyyyyy

                                My hero academiyi hiçbi anime geçemez daha 4.düzey bi otakuyum ama en güzel anime bence my hero academia

                                • Gokay

                                  otakusun ve boku no hero academia yerine my hero academia yazıyon wtf?

                              • Naruto kanatlandırır

                                bu naruto gibi bölümleri heyecanla bitmiyor ama izletiyor naruto vs pain ve naruto vs sasuke final battle son iki olarakda naruto vs kaguya lee vs gaaraya bakın bu savaş bölümlerini izleyin kesinlikle fairy taile şuan bişey diyemem ama bence doktor strangere çok benziyor şu büyülerde hele natsu jutsuya benziyor ve natsu naruto ile sasukenin birleşimi gibi bişey umarım natsu ile lucy sevgili olurlar

                                • Gokay

                                  NaLu yu unut sen natsu kimseye aşık olmasz ki

                                • Nalu

                                  Abi şu sonlarda verdiği mira-san'la Lucy'nin konuşması beni benden alıyor.. Bölüm çok güzeldi bu arada, Natsu Lucy'e sinirlenince çok tatlı oluyo ya. Sabrı taştı çocuğun

                                  • Sasuke

                                    OĞLUM SÜPEEEEER BAYILIYORUM NATSU PİJİNE

                                    • yok j

                                      ESKİ ROMEO AQ BÜYÜ KULLANAMIYOR BU NE MQ BEN NEDEN BURADAYIM ÇIKARIN BENİ BURDAN MACAONUN TİPE BAK AQ OFF O TEKME UNUTULMAZ BEEEEEEEEEE LUUCYYY KİİİCK-KİİCK-KİCK-KCK BEYLER SPOİLER VERCEM BAKIN DİNLEYİN BURDAN SONRA EİSENWALD MIYDI O LONCAYA SALDIRICAKLAR O LONCA USTALARINI GEBERTMEYE ÇALIŞIO ONLARI YERE SERCEKLER ONDAN SONRA S SINIFI GÖREVE ÇIKÇAKLAR GRAY ESKİ ARKADAŞI LYONU BULCAK SONRA BAŞARAMICAKLAR ERZA GELCEK YARDIM ETCEK BAŞARCAKLAR GİTÇEKLER GERİ DEVAMINI UNUTTUM LAN AMA BURALARI BOŞVERİN SİZ 50-170 200-SON BÖLÜME KADAR İZLEYİN BURALARI BOŞVERİN GEREKSİZ BURALAR BUNU YAZMAYA UĞRAŞTIM YA JDJFGSDAJGJDAFOSJDGJSDG

                                      • dsa

                                        50-170 demişim ya kjdsfousafoh 50-186 fln

                                        • Gokay

                                          burda direk atlarsak bi bok anlayamayız ki hem efso fight var yaqında

                                      • Sasuke Uchiha

                                        Lucy ruhlarla anlaşma bağlıyor ama kendisine acemi diyor.

                                      reklam

                                      Fansub ve Anime Blog

                                      Nariyuka.com