Sex Hikayeleri Oku
”Pleksi.store-reklam”

Reklamı geçmek için sayfa açılınca 5 saniye bekleyin video başlamadıysa reklamı geç butonuna tıklayın.

Alternatif partlar da çıkan reklamlarla ilgimiz yoktur.

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bu bölüme 23 yorum yapılmış.

  1. samethe168

    Xjjxxj

    • RadicaL

      MAVİSSSSSSSSSS <3 <3 <3

      • RadicaL

        NATSUUUUUU E.N.D DEMEK ETHERİON NATSU DRAGNEEL DEMEK!

      • Sudeee

        woaah babasının oğlu beaa abi ağzım arizona kertenkelesi gibi açık izlediimm vay anasını ya lucy görüyon mu kocanla babanı jhfdskjfhksjfskja

        • Bok suratlı ultear

          Altta spoi verenler sıçıyım sizede spoinizede bari haber verin spoiler diye

          • Radical Edward

            Igneel'in "Çok pis gaza geldim!" Demesi... aushsudhsudhsusvsiv

            • Gajeel

              Harikaaa ama yaa

              • naluuu

                Baba oğul kombosu diye ben buna derim

                • Risa

                  IGNEEL NATSU HARİKAYDINIZ

                  • Zülal

                    Bütün bölüm boyunca babasının oğlu yürü be modundaydım

                    • Fro

                      Çok pis gaza geldimmmm

                      • asasfafa

                        o değilde acnologia ilk başta insandı o zaman edolasta başka bir canlı mı

                        • Pelin Scarlet

                          Evet beklediğim bölümler nihayet geldi Igneel came yaşasınn ama Igneel'in ölmesini hiç istemem ölmeee Kediler çok tatlı en sevdiğim hayvan kedi neko neko meowwwwwwwwww

                          • zeref

                            igneel ölüyo knk birazcık spoiler verdim ama üzgünüm

                            • HYAQN

                              Ciddi misin sen? (!) birazcığı tanımla lütfen

                          • Ceren Dreyar

                            Sin dihi Kyiki'nin isil gicini girmidin ihivhivhivhihivhvi

                            • Sude Küçük

                              Şu tartarus kadar şerefsiz bi lonca görmedim yaa. Natsum onları iyi bi dövsün de görsünler. Mard-Geer mı neyse işte o adama çok gıcık kaptım. Hadi Igneel! Hadi Natsu!

                              • frat

                                Baaabaaaa Babaaaaa ulen natsu ıgneel'e vuracak sandım bir ara dsjajdada :D

                                • Mehmet Demir

                                  Ouff mükemmel bir savaş izledik.. Natsu baya baya güçlenmiş, yerinden oynatılmayan adamı baya baya dövdü ksjdkskkd, ıgneel bakalım neler anlatıcak

                                  • Mehmet Demir

                                    Demek ki ejderhalar, bireylerini yetiştirmek için içlerinde yaşamışlar, mükemmel bir şey.. Natsunun baba diyişi felaket yaktı ciğerleri..

                                    • SELO

                                      O DEĞİLDE JELLAL HANİ TARTARUSA GİDİYODU NERDE KALDILAR KAÇ BÖLÜM OLDU

                                      • Hakkı

                                        Son a da yetişip günü kurtaracak

                                      reklam

                                      Fansub ve Anime Blog

                                      Nariyuka.com