reklam

Reklamı geçmek için sayfa açılınca 5 saniye bekleyin video başlamadıysa reklamı geç butonuna tıklayın.

Alternatif partlar da çıkan reklamlarla ilgimiz yoktur.

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bu bölüme 15 yorum yapılmış.

  1. Nalu_FairyTail

    Gruvia diye buna derim❤️

    • RadicaL

      OHA AMQ JUVİA NIN DUŞ ALIRKEN KULLANDIĞI GRAY YÜZLÜ ŞEYİ NERELERİNİ TEMİZLEMEK KULLANMIŞTIR KİM BİLİR BCGHBCJCFVHJDYRCGV AAAAA YİNE SAPIKLIĞIM TUTTU JUVİAAAA <3 <3 <3 (MAVİS İM ÖZÜR DİLERİM)

      • RadicaL

        MAVİSSSSSSSS <3 <3 <3 <3

        • Animedelisi10

          Nedense ben gray ile lucy i shipliyorm bence yakışıyorlar ama benim tercihim bu

          • Sudeee

            gruviaaa kaaaallllllppppp ay çok tatlılar yaa yerim agucuk

            • samethe168

              (✓Devammmmmmmmmmmmmmmmmm.√]. (Admin Bro THANKS). (#[email protected]). (@new.or.old.anime.manga).

              • juvia

                en sevdiğim bölüm...

                • Risa

                  YA AŞIRI MİNİŞ HÜZÜNLÜ MUTLU BÖLÜMDÜ. NALU KADAR OLMASA DA GRUVIA DA SEVİYORUM

                  • Nalu

                    İyi olmuş hoş olmuş. Hep Nalu olacak değil ya T-T.. Bu bölümüde onlara ayıralım... Zaten NaLu önemli değil her bölümde var.. =:::::( T-T Ama yinede NALU NALU çok yaşa!!! NALU NALU çok yaşa!!!

                    • Berna

                      Hep bu bölmü beklemiştim. Gruvia sonsuza dek!!!! Çok seviyorum seni Juvia ya

                      • Pelin Scarlet

                        Gray 21:47'deki halin ne lan öyle kdjagsdkjasdhlkasjlk ss aldım vallahi bu kız senin için uğraşıyor ilk defa utandı lkdasjkl

                        • elifdrms

                          çok güzel bolumdu ceske hep böyle olsa ve hala merve yok

                          • Öykü

                            Çok pis ağladım ya

                            • Yatorana

                              Abi Tek Ağlayan Ben Miyim Ya ;-; En Büyük Ship'im, GruVia'm... Ya Bak Yine Ağlıyorum ;-;

                              • SELO

                                Juvia ile Gray olur mu bilmiyorum ama Gajeel ve Levy olsun ya. Bİ DE KESİNLİKLS NATSU VE LUCY OLMALI YA EN BÜYÜK SHİPİM ONLAR

                                Fansub ve Anime Blog

                                Nariyuka.com Yabancı dizi izle