Sex Hikayeleri Oku
”Pleksi.store-reklam”

Reklamı geçmek için sayfa açılınca 5 saniye bekleyin video başlamadıysa reklamı geç butonuna tıklayın.

Alternatif partlar da çıkan reklamlarla ilgimiz yoktur.

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bu bölüme 17 yorum yapılmış.

  1. Ahmet100

    Dahala natsuya insan dio adam zerefle aynı yaşta dahala insan dio

    • Necromancer_Gami_Sama

      Neden her olayda rakipten birisinde büyüyü ya da insanları kontrol eden bir şey var aq? Bu bölümü kutsuyorum ama bu yıldız ruhu bölümleri sıkıcıydı biraz

      • RadicaL

        MAVİSSSSSSSSSS <3 <3 <3

        • ErzaScarlet4114

          nedense bende videonun sesi yok sebebi ne olabilir?

          • samethe168

            (✓Devammmmmmmmmmmmmmmmmm.√]. (Admin Bro THANKS). (#Istagram@). (@new.or.old.anime.manga).

            • Pelin Scarlet

              Güzel oh be bitiyor nihayet

              • juvia

                ne bıktırdın bee sıktıysa çekip gitseydin

                • RadicaL

                  LAN AMNA KODUĞUM SEVMİYOSAN OKUMA KIZIN YORUMUNU SENİ BURDA YANLIŞ TUTAN KOYMADILAR TUTSANDA ANCA BENİM YA**AĞIMI TUTARSINZ PİÇ

              • elifdrms

                hayırdır acaba merve neden yok kalbini falan mi kırdık acaba dicemde ben seviyordum onun yorumunu göremeyince bölümü izlemek istemiyor canım

                • Merve Merve

                  elif saol kız :) bu yorumunu okumak çok mutlu etti beni

                  • Kaneki

                    Merveee sonunda gerçekten senin yorumun olmadan zevki çikmiyo animenin diger yorumlarda bekliyorum senii

                • Merve Merve geber

                  Salak prenses bira sucum diyicegene bir halta yara salak ya bir seye yaramıyor be salak cıldırdım resmen

                  • İlayda

                    Prensesw gicik oldum baya ya 15 bolumdur hersey benim sucum diyip diyip duruyor evet senin sucun o zaman bi boka yara aq fjdndn

                    • Wzffle Darkness

                      Aynen!Madem yıldız ruhu büyücüsü, gümüş anahtarları ile savaşsın!

                    • Beria

                      Bölümler saçma geliyordur o yüzden .d yalnız yeni openinge BAYILDIM

                      • Rock'n Purple

                        Bi garip oldum kimse yok yav Merve merve ye selam olsun Bekliyor olacağım dxjshsh

                        • Merve Merve

                          saol ama sarmıyo bu anime artık :DD

                        reklam

                        Fansub ve Anime Blog

                        Nariyuka.com