Sex Hikayeleri Oku
”Pleksi.store-reklam”

Reklamı geçmek için sayfa açılınca 5 saniye bekleyin video başlamadıysa reklamı geç butonuna tıklayın.

Alternatif partlar da çıkan reklamlarla ilgimiz yoktur.

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bu bölüme 16 yorum yapılmış.

  1. RadicaL

    MAVİSSSSSSSSSSSSSSSSS <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    • Animedelisi10

      Lucy ne uğursuz bi kızssın hep seninle ilgili şeyler maga beeğ... Ben artık natsunun geçmişini istiyorum hep lucy çok sıkıcı ve zerefin geçmişini merak ediyorum.

      • Risa

        Noluyor ya

        • Berna

          WTF

          • Pelin Scarlet

            Yook artık bu ne lan böyle ne olacak şimdi aquarius çok tatlıı

            • Cobra-Kun

              Yıldız dünyasındaki kaosu duyuyorum...

              • Mystogan

                Cobraya bağlı arkadaş gerçek ismini biliomu acaba qeqweqweqweqweqweqweqe

                • Deku-kun

                  Bide Mystogan olucan . Adı Eric bu arada

                  • Bir Fujoshi

                    Deku şey dicem todoroki mi katsuki mi hangisi yoksa eheeheheeeueueueue

              • Serran

                İlk seyredişimde fark edememiştim. Fakat açılışta sanki Lufy gözüktü gibi.

                • Mehmet Demir

                  12 anahtarı birleştirip zodyak yaptıkları için olmuş olabilir bu olaylar, 13. Anahtarda var umarım bi işe yarar o anahtar.. Ayrıca mutlak özgürlük için lucy öldürmeleri gerekiyor anladığım kadarıyla, bu olayların yeraltı ile ilgili bi şey vardı gerard biliyordu onu araştırıyordu.. Büyük ihtimalle büyüyecek bu olay baya büyük

                  • Hakkı

                    Ben e isteklerini yaptılar diye böyle oldu

                  • Sanane

                    Yıldız ruhlarından sadece jest alanlar özgür olmak istiyor bence bundan kaynaklı oluyor böyle düşünüyorum

                    • Merve Merve

                      Noluyo ya ne kadar saçma Lucy'yi üzmeyin artık şimdide Yıldız ruhları özgür kaldı bu ne ya Noldu acaba Ruh dünyasında :\\\\ hiçbişey hatırlamıyolar ama Loki Lucy'yi öldürmeyi düşünuyo sanırım :OO

                      • Ada

                        Yasasin

                        • Lucy san

                          Vay anasını

                          reklam

                          Fansub ve Anime Blog

                          Nariyuka.com