”Pleksi.store-reklam”

Reklamı geçmek için sayfa açılınca 5 saniye bekleyin video başlamadıysa reklamı geç butonuna tıklayın.

Alternatif partlarda çıkan reklamlarla ilgimiz yoktur.

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bu bölüme 17 yorum yapılmış.

  1. Animedelisi10

    Midnight ???!

    • Sudeee

      Vay anasını michelle ileride değişik bir şey olacak bence xbsnxbdjsksb

      • samethe168

        (✓Devammmmmmmmmmmmmmmmmm.√]. (Admin Bro THANKS). (#Istagram@). (@new.or.old.anime.manga).

        • SPOİLER ALERT

          *SPOİLER* İnternetten baktım tam emin değilim ama Michelle ilerde yeniden doğan "Reborn Oracion Seis"e katılacak ve kötü olacak edit: sanırım Mirajane'in şeytan ruhu gibi onunda kontrol edemediği İmitatia diye kötü bir hali var bilmiyorum,emin değilim. yeni edit: Michelle aslında oyuncak bebekmiş aq BENCE BU YORUMU OKUMAYIN ÇOK KAFANIZ KARIŞIR AQ EXDCTFVYGBHN

          • Candy-chan

            Bence Michelle yıldız ruhu çıkacak skgdbjx

            • HYAQN

              Hayır bence oyuncak bebek çıkacak

            • Hastastasias

              Düşman kız olunca ayrı bi sinirleniyorum bi kurtulamadık bu düşmanlardan angel ikinci defa yenilecek

              • Ece

                bir teorim var bence bu lucy e abla diyip duran kız var ya o işte hikayedeki kız saati birleştirmek için lucy e babanın son sözleri dedi tabi bizim lucy salak yedi hemen neyse sadece bir teori hemende kıza bok atmıyım ama bence böyle yani

                • Sana ne Looo

                  Demişler adına öldü, pezevenk Midnight geri döndü

                • Beria

                  Ya bir ben mi anlamadım şu Haçlı seferini??

                  • killerthekira

                    yalnız değilmişim sdkjfkd

                    • Kacchan

                      Ben de anlamadim

                      • Miray Kabak

                        Aynı yolun yolcusuyuz be beria skshsksgjf sanki arapca anlatiyo

                      • Merve Merve

                        vayy çok güzel bitti bölüm, gitmedim burdayımmm :D

                        • Seyit

                          Merve gidince kimse yorum atmiyo artik

                          • Hakan

                            Ya noldu kimsenin sesi solugu cikmiyo