Sex Hikayeleri Oku
”Banner

Reklamı geçmek için sayfa açılınca 5 saniye bekleyin video başlamadıysa reklamı geç butonuna tıklayın.

Alternatif partlar da çıkan reklamlarla ilgimiz yoktur.

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bu bölüme 22 yorum yapılmış.

  1. Eboo

    Gray bölümleri ama ur harbi çok güçlü baya sevmiştin ilk izleyişte

    • killerthekira

      lucy iyi şarkı söyleyeceğini söylediğinde troll şarkı söyleyeceğini zanettim berbat bir şekilde falan :D ama güzel şarkıydı graya da üzüldüm :( arada şu ruh gelsinde şarkı söylesin :D

      • Kenpachi

        Harbi iyi şarkı söylüyomuş

        • Unexpected

          sonu beni üzdü

          • anime takipçisi

            blmün sonunda gıcık erze geliyor hiç rahat vermiyor cocuklara

            • serikatil

              OK.ru neden açılmıyor acaba her zaman hata veriyor admin bunu düzeltirsen çok sevinirim

              • NemesisDamageX

                serikatil Okruyu Boşver PİCASSADAN İZLE DAHA İYİ

              • samethe168

                Devammmmmmmmmmmmmmmmmm.

                • Natsu-Reyiz

                  Efsane seri<3 şu ana kadar izlediğim en iyi anime(şahsi fikrim)

                  • Burkay

                    Biraz abazanca olacak ama hocaya bak taş mübarek. Bende erkekdir diyordum. Böyle hocamız oldu da biz mi öğrenemedik (tamam dövmeyin yeter).

                    • Burkay

                      outro nedennnnnnn. Neyse kız güzel şarkı söyledi. Derinden vurdu.

                      • Lucy heartfelia

                        Simdiii biraz gelecek bolum bahsdelim eslesecek ciftler lucy + natsu gray + juvia erza + jellal levy + gajeel ;))

                        • Gokay

                          anla artık nalu yoq yoq lisanna daha iyi hem lucyden

                          • murawa chan

                            Cidden lisanna gerizekalısı lucy'den daha mı iyi nalu gerçek oldu bile hatta yapımcı çocuklarını bile çizmiş sen hala nali diyosun bu serideki en gıcık karakterlerden biri lisanna

                            • Nalu_FairyTail

                              Ya bende aynısını yazıcaktım?

                        • Irmak

                          Şu diğer buz büyücüsü şu ana kadarki kötülerden tek yakışıklı olanı :p

                          • Merve Merve

                            Şarkı çok iyiydi <3 Lucy neden ayda 3 kere daha fazla çağır <3 <3 Yeni başlamama rağmen baya sevdim eğlenceliymiş müzikleride çok güzel opening sonunda degişti baştaki adamın sesi beni sinir ediyodu :D Ulan bide bikere yapılan mührü bozma ihtimaliniz olmasın bide ustası ölmüş tıpkı Yondaime Hokagenin Kurama`yı mühürlerken öldüğü gibi :|

                            • Merve Merve

                              Merve biraz mantık kullan sanki animeyi onlar yapıyor bir kere bu site japonca bile değil

                              • Merve Merve

                                Aynen ne alaka düzgün oku

                                • şinigami

                                  noluyo ya skqksjka kendine mi yorum atıyosun merve sjsjajjs yada merveler mi demeliyim sksjjs

                              • yamato

                                Ne alaka Merve zaten öyle birşey demiyo ki yapïmcıyı eleştiriyi

                            reklam

                            Fansub ve Anime Blog

                            Nariyuka.com