Sex Hikayeleri Oku
”Pleksi.store-reklam”

Reklamı geçmek için sayfa açılınca 5 saniye bekleyin video başlamadıysa reklamı geç butonuna tıklayın.

Alternatif partlar da çıkan reklamlarla ilgimiz yoktur.

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bu bölüme 25 yorum yapılmış.

  1. Kenpachi

    Demek ulteara karßı hiç şansı yok

    • killerthekira

      gray sana zahmet mahvet şu deli kadını artık

      • RadicaL

        OFF be Gray iyi koydun.

        • Animedelisi10

          Aferin lan gray bastır yok öyle deģil FİGHTİNG!!

          • animefans

            UI ve Hades kaldı muhtemelen hades vs natsu olacak .s

            • Gray sama❤

              I love you Gray samaa!! ❤❤❤❤❤❤

              • Gray sama❤

                Gray samaaaaaaaa!!!!!

                • samethe168

                  (✓Devammmmmmmmmmmmmmmmmm.√]. (Admin Bro THANKS). (#Istagram@). (@new.or.old.anime.manga).

                  • Damaris Suzuya

                    GRAYY SENI SEVIYORUM

                    • Eymen

                      Zerefi tüm gündür bok torbası gibi taşıyolar la :D

                      • Fairy tail

                        Çok güzel

                        • Zeynel Abidin Güney

                          Oğuz nbr

                          • Hastastasias

                            Ultear kahpesinden beklendiği gibi

                            • Black star ⭐

                              Mysotaganı özleyenler varmı

                            • Risa

                              Ultear zaten manyaktı iyice delirdi, ah bir de Juvia Gray'in onu kurtardığını farkederse günlerce kendine gelemezKLSDXMCSLÇ

                              • Lucy Dragneel

                                Bişey diycem Ul'la Ultear benzemiyor ki aq

                                • RadicaL

                                  ŞİMDİMİ FARKINA VARDIN?

                                • :/

                                  ULTEAR!

                                  • Zülal

                                    O değilde ultear yere ata ata zerefte beyin bırakmadı :D

                                  • natsu dragnell

                                    ben şu pembe saçlıyı sevdim bence onuda alsınlar loncaya

                                    • Killua

                                      Bence de katılsınn

                                      • lucy

                                        Natsu bebeyim benden başkasına aşık olamazsın adgfdagfsdfd

                                      • Merve Merve

                                        O kadar da havalanmıştı Gray ne yaptın öyle anlamadım :D ama iyi oldu dingil iyi olduğuna hiç inanmamıştım zaten Zeref diye deliriyodu dhdhd

                                        reklam

                                        Fansub ve Anime Blog

                                        Nariyuka.com