Lütfen bekleyin...

Bu bölüm hakkında görüşlerinizi belirtmek ister misiniz?

Bu bölüme 129 yorum yapılmış.

  1. Noeo diyor ki:

    Admin hala beklemekteyim yukle artik bolumu

  2. Naruto shippuuden 285. Bölümdeyim

    • Bera diyor ki:

      Aga beee ne günlerdi bak sana önerim hemen bitirme ben hemen bitirmedim ama yine çok özlüyorum yaklaşık 25 anime izledim en efsaneleri ama naruto yeri başka

  3. TheKroNoJits diyor ki:

    Ramenli ,Rasenganlı, Rinneganlı ,Sharinganlı KEBAP (efsane geri döndü)

  4. Naruto diyor ki:

    Yeni bolum nerde

  5. DrakonFatya diyor ki:

    basqa siteden izledim ama siz o bolume bakmasanizda olur
    gozleinizin kor olma ihtimali var!
    warrior:\ 72 e kadar filler
    neyse ben gitdim narutonun 56 bolumune bayy

  6. Tufan. diyor ki:

    Yorumları okudum naruto kesinlikle bir numaradır. Uzumaki klanı tek adamdır uchiha ezilmiş hor görülmüş klanı oynamakta hyuga ise elit kesim aburame ve nara klanları alt kategoride olsadahi muhteşem bir senaryo

  7. Noeo diyor ki:

    Narutoyu bastan izliyen varmi benim gibi ben bee nin narutoyu egittigi bolumlerdeyim

  8. Noeo diyor ki:

    Kesin bolumu baska bir siteden izledigimde yuklenir ama izlemiceğim bu site çok güzel sadece geç geliyor

  9. Benim narutoda en savdigim teknikler
    -Uchihanın mangekyo sharinganı , katon teknikleri
    -Kakashinin raikirisi,bin yılın acısı
    -Narutonun resangan,kıchiose,taju kage bunshin
    -Hyuga jhukenho hakke roku juu yonsho su ,byakuganda var tabi
    -Sarı yıldırımın ışınlanmasıda efsoydu
    -sage modda efsane

  10. kaneeeekii diyor ki:

    abi yeter artık ama ya heralde seneye yayıclıyacan

  11. eren diyor ki:

    72.bölüme kadar filler sanırım bi yerde okudum yani 6 eylül e kadar filler olabilir

  12. Elifdrms diyor ki:

    Bu arada yeni bolum neden gelmedi??

  13. Elifdrms diyor ki:

    Ya su chojiyi cok seviyorum ama chocho bana cok gicik gekiyo hic sevmiyorum hep bi gittikce artan egosu, hep bi herkesin onu sevdigini sanmasi falan hangi karaktersiz chochoyu karakter diye cizdi??

  14. 68.bölüm diyor ki:

    68.bölüm animenin en kötü bölümü öyle boktan bir bölümdü. chocho geber artık aq salağı.

  15. Eren diyor ki:

    72. Bölüme kadar fillermis galiba bi yerde gördüm ama 6 Eylül e kadar filler olucagini yazıyormuş

  16. Kadir-Kun diyor ki:

    Cho cho ölsün artık yeter be bir sonraki bölümde onunla ilgili bu ne biçim filler

  17. narutozm diyor ki:

    bizim admin atana kadar diğer siteler milyon izlenmeye ulaştı

  18. Kotu haber 69 da filler bolum :/

  19. A diyor ki:

    Bu yayınlıyıncaya kadarrrrrrr…….
    Ben başka siteden izledim.

  20. Nagato-Pain diyor ki:

    artık kuchiyose:gedo mazo,shinra tensei,bansho tenin gibi güçlü jutsular göremeyeceğiz herhalde.

  21. Kadir-Kun diyor ki:

    Başka sitelerde verildi admin at artık yeni bölümü

  22. A diyor ki:

    -“Kagemarino jutsu sekoo”
    -“subaku tense!!!”
    -“KAİTEN!”
    bu sözleri duymayı çok özledim

  23. A diyor ki:

    Narutonun sorunları
    -çöllerin gaarası
    -dahi neji
    -köyü terk eden Saski
    -hayatta kalma mücadelesi
    Borutonun sorunları
    -şişman bi kizin güzelik ve güç arasındaki kararsızlığı

  24. A diyor ki:

    Narutonun chunin sınavları ile bu gerzeğinkini bi kiyaslayın ya narutonun muhteşem savaşları yanında bu su savaşı

    • selam bebek ben akvaryum diyor ki:

      kardeş bu zaman savaş değil barış narutoda savaş vardı o yüzdeen ve şimdi olmadığından bu gerzeklerle uğraşıyoz ama bekle ilerde iwaki ile vs ler bu arada iwabe iwaki diyorlar

  25. Yiğit diyor ki:

    Nerde yeni bölüm nerde

  26. Kadir-Kun diyor ki:

    Admin steins gate 0 16.bölümü at artık yeter

  27. Antepli Rinnegan diyor ki:

    Cho cho:Choji Next generations

  28. Ander diyor ki:

    Bi düşmanın yeniden edo tensei leri canlandırması lazım…

  29. Isimsiz diyor ki:

    Maksimum 1 bölüm verilecek hikayeyi kim bilir kaç bölümde ieyeceğiz yine

  30. Pain diyor ki:

    Cho cho yıkık bir orospu cocudur

    • Bekaruchiha diyor ki:

      Kardeşim iq seviyeni bize gösterdiğin için teşekkür ederiz ama lütfen bu siteyi boka çevirmeyin yoksa ağır konuşurum üzülürsün senin gibi aptallar anime felan izlemeye lâyık değil annenin rahimine geri dön evlat…

      • birisi diyor ki:

        Anime izlemeye layık değilmi ben çizgifilim izlemek için bişey olması gerektiğine inanmıyorum anime izlemek utanılması gereken bişey

        • L nin telefon tutuşu diyor ki:

          Yaptığı her hareket için başkası ne düşünür acaba diyip yaptığımdan cayarsam utanırım. Diyelim biz çizgifilm izliyoruz utanmıyoruz sanane bundan işinize gelince kullandığınız özgür düşünce lafı işte sana al kullanırsın. ben sadece anime değil dizide izleyen biriyim ve animlerin konularının daha sağlam oldugunu söyleyebilirim ama sen utanmamız gerektiğini söyleyemezssin çünkü hayatında anime izlemeden animelere laf atıyorsun eleştirceksen ilk izle ona göre konuş

        • Bekaruchiha diyor ki:

          Birisi adında bir orospu çocuğunun ne dediği pek sikimde değil açıkcası :D

        • A diyor ki:

          Mal bu siteye yorum yapıyorsun sende izliyon demeki, ahmak anime hakında kötü yorum yapma sıf animeye çizgi film dedin diye seni dövecek kişiler var

  31. Pain diyor ki:

    Affet saske baba degerini bilemedik simdi senin gncligin olacakti nerde o eski aşıklar

  32. Pain diyor ki:

    Abi bu bir sacmaliktir amk siskosunun gereksiz ask hikayesini izlemek istemiyorum aq sen naruto gibi bi devin tahtini devralmis animesin nerde gorduk narutonun bi sahnesinde arkadaki yan karakterlerin gereksiz hikayesini izledik sokarim boyle ise ben alsiyon gormek istiyom en azindan boruto daha on planda olmali aq yeterrrrr

    • L nin telefon tutuşu diyor ki:

      Yahu çok gereksiz yorum ama senin düşüncen
      o yüzden saygı .şöylee açıklyam narutoda yan karekterler anlatıldı ve anlatılan bölümler filler bölümdü yani mangada yok bu bölümde filler birde adamlar önceki bölümde sonlara doğru borutoya bi senaryo yazmış bi izle anlarsın. bu anime narutonun devamı değil ama animeyi anlamak için narutoyu izlemek gerek naruto FİNALİNİ vermiş ve zirvede bitirmiş bi animedir bnce borutoyu hiç çıkarmamaları gerekiyodu kim ne derse desin adamlara para lazım tabiki yapacaklar borutoyu, ve ilerde güzel bir seri olacaktır

  33. Noeo diyor ki:

    Cho cho ins olursunde sarada mangekyou acar

  34. Sitenin küfür oranı cho cho üstad sayesinde baya bir arttı
    Arkadaşlar sakin olun bunuda atlatacaz biz shippuudende ne bölümler atlattık neredeyse narutonun tamamını tekrarlattılar adamlar bu fiillerin sonunda ak salı emmiyle gelecek aydınlık sabredin

  35. "5yaşında sharingan açtım "SHISUI diyor ki:

    Herkes itachi köyü ve klanı için vazgeçti diyorsunuzda. PEKİ YA SHİSUİ o da kardeşi gördüğü itachinin güçlenmesi için, köyğnü ve klanını korumak için kendini feda etti. İtachiyi itachi yapan oydu. NANKÖRLER

  36. PAİN diyor ki:

    CHİBAKU TENSEİ

  37. Uta-San diyor ki:

    Bütün bir boş bölüm başlık =
    Amk şişkosu
    Bide yetmezmiş gibi 2 bölüm sürcek amk…

  38. RambyK diyor ki:

    Cho cho yüzde ilk gördüğümde ne güzel karakter demiştim daha da guzellesti be

  39. YorumcuGezgin diyor ki:

    Değişik bölümler…

  40. herhangibiri diyor ki:

    Evde kaldım, Edasıyla tutuşuyor amk bu goksdkş

  41. Narutoshippuuden diyor ki:

    cho cho abayı yakmış amk
    nejddnbfhxhx

  42. Narutoshippuuden diyor ki:

    cho cho abayı yakmış

  43. Anonim diyor ki:

    İTHACİ Cİ ARKADAŞLAR BURDA MI İTHACİ ÖLMEMELİYDİ

  44. King-Of-Fire diyor ki:

    Neyse ben gidip one piece izliyecem şuan 154 bölümdeyim

  45. Anonim diyor ki:

    Oha cho-chonun mk of ne güzel dövüş sahneleri vardı

  46. kötüü diyor ki:

    sarada nın hayatını gösterseydinz chocho ne aq ya

  47. King-Of-Fire diyor ki:

    İtachi sanada gelsin bu Marul Bunlar bu sitede bulunan izlenmesi gereken animeler of başlıyoruz
    11 eyes|air gear|akame ga kill|angel beats|another|Ao no exorcist|arslan senki|brave 10|campione:m …| charlotte|darling in the franx<3|dangonranpa the animation|date a live|death match kara hajimeru …|death note|(not simdiden yoruldum mk)dungeon ni deai wo matemoru no wa…|durarara|elfen lied|eromanga sensei|!!!<3fairy tail<3!!!|fate zero|freezing(icinde tecavüz var)|full metal alchemist|fuuka|gakusen toshi asterisk|gin no guardian |golden time|grancrest senki|guilty crown|hajimete no gal|:D highschool dxd|highschool of the dead |hunterxhunter2011|isekai wa smartphone to tomo ni|IS:infinite stratos|kamisama hajimemashta|kaze no stigma|(ben bunu niye yapıyom mk)made in abyss|magi:serileri|mahou sensou|masou gakuen HxH|;( mirai nikki|monster musume…|NORAGAMİ|NARUTO|nisekoi|no game no life|one piece|re:zero|rokudenashi majoutsu koushito….|seiken no tsukai world break|sekirei|sousei no onmyouji|toradora!|gözden kaçırttıklarım olabilir gelicek sefere bu sitede olmayanları yazcam of parmağım kaçtı benden

  48. Muharremince diyor ki:

    1:18 naruto online daki karakterler degilmi lan bunlar asdasssfdfd

  49. Muharremince diyor ki:

    Sonunda yeni bolum

  50. itachi diyor ki:

    Beyler deathnote tokyoghoul highschooldxd onepuchman gibi sürükleyici anime tavsiye edebilirmisiniz

    • L nin telefon tutuşu diyor ki:

      No game no life- assassination clasroom- akame ga kill- zankyou no teror- naruto- shingeki no kyojin- re zero- full metal alchemist brotherhood şimdilik aklıma gelenler bunlar

    • sasuke diyor ki:

      fate/zero

  51. DrakonFatya diyor ki:

    04:30 fgngtrdte
    o neyse de boyle cho cho guzel olmusta ama bu ne bolumdu laaaaann!
    bu ne bolum lannn
    gozlerim gozlerim.. bi daha goruceyimi sanmiyorum
    14:17 – Aug 03
    boyle bolum mu olur arkadas
    berbatdi bu bolum

  52. eren diyor ki:

    ulan fillerlar bitti diye sevindiydik ne güzel kapıştılar da baya güzel gidiyodu yine filler
    filler koycaksanız bari saradanın borutonun çocukluğunu gösterseler biraz 6,7 yaşlarındaki hallerini falan 3 bölümde falan sonra hikayeye geçseler ne güzel olur

  53. Mehmet_sama diyor ki:

    Lan zaten cho-cho yu kimse sevmiyo heralde daha da nefret etmemiz için yapılmış bölüm. Süper cho-cho öpüşme modu kdjdhf

  54. Kayn diyor ki:

    Fate/Extra: Last Encore – Illustrias Tendousetsu yüklermisin admin

  55. Cho-cho çok degişik biri hem çok yenilikçi hemde bi okadar degişik çizimli ne oldugu bellidegil
    Bölüm bekledigimden iyiydi manyak kız klanının özel teknigini kendi için kullaniyor narutoda platonikler vardı ama cho cho üstad bu işe farklı bi boyut kattı
    O degilde orochimaru piskopatlıktan baba karakterli saninlige bürünmüş çok güzel olmuş o konuşmada git kendine kız bul dicek sandım
    Fiiller resmen başlamıştır vatana konohaya hayırlı olsun sonrakş bölümde fiil ondan sonrasına bakacaz

  56. Nox diyor ki:

    1 hafta bekle ve borutodaki en çöp karakterleden birinden başka bişi görme :D

  57. Anonim diyor ki:

    Amk cho cho su ya narutodaki en sevmedigim gereksiz bos karakter total oç in reliance bide filleting koymuslar 2 hafta just uste amk but sure line borutoyu birakicam filler bitene kadar FairyTail dusunuyorum anime Oberon bleach death note another Tokyo ghoul Shingeki no kyojin code grass izledim bunker hariç

  58. Resad diyor ki:

    Gate-Jieitai Kanochi nite kaku Tatakaeri Animesini Admin yüklermisin lütfen

  59. itachi diyor ki:

    fiiller başlamıstır :((

  60. Kuchisake-Onna diyor ki:

    ŞİMDİ GİDEMDE TSUBASA İZLEYEM YENİ FAVOM<333

  61. Kuchisake-Onna diyor ki:

    BUDA BENDEN TÜM ANİME SEVERLERE

    <3 <3 <3
    <333

  62. Kuchisake-Onna diyor ki:

    EEEVET BU GÜNDE BÖLÜMÜMÜ İZLEDİM ÇOK İLERKİ BÖLÜMLERİ İZLERİM İNŞALLAH . BORUTODA GENE ÇOK YAKIŞIKLIYDI AKLIMI BAŞIMDAN ALDI MAŞALLAH..
    BİR NEKO-

    <333

  63. Kuchisake-Onna diyor ki:

    admin Island ın yeni bölümü gelmedi mi? bekliyorum da 2 hafta oldu bile bakarsan sevin
    irim.Adamsııın.”3
    SEVİLİYORSUN <3 <3

  64. Beerus_Sama diyor ki:

    Cho Cho kadar itici bir karakter görmedim şahsen

  65. arda diyor ki:

    şu amına soktuğumun cho cho sunu hiç sevmiyom bide kendini güzel zannediğo piç

  66. Noeo diyor ki:

    Bence bu akimichi klanini bilerek boyle itici yapiyorlar hepsimi itici olur be choijiyide sevmezdim babasinida sevemzdim
    Sisko diyince sinirlenmelerinide sevmiyorum
    Herseyleri itici
    Ahh be nerde eski shinobiler eski konoha
    Simdi keske eskisi gibi guclu karakterler gelsede konohaya saldirsa

  67. Noeo diyor ki:

    Su cho cho kadar itici birisi yok yaw
    Bide su akristin aristik havalari acayp sinir bozucu ah sasuke gencken degerini bilemedik

  68. ADAM diyor ki:

    Sonunda

  69. bp10 diyor ki:

    yaaa kralsın sen yükle adöin yükle hergun burdayım bunun gibi filimler için