Sex Hikayeleri Oku
”Banner

Reklamı geçmek için sayfa açılınca 5 saniye bekleyin video başlamadıysa reklamı geç butonuna tıklayın.

Alternatif partlar da çıkan reklamlarla ilgimiz yoktur.

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bu bölüme 46 yorum yapılmış.

  1. Morgiana

    Chocho'nun sesi çok hoşuma gidiyor ya

    • Morgiana

      Her yerde bunun Naruto'ya kıyasla iğrenç olduğu söyleniyordu ama bence güzelmiş yani o kadar kötü değil ve bu Naruto değil Naruto'yla niye kıyaslayalım ki bence oldukça güzel yani

      • Evergarden

        Bu kızlar ne böyle siz shinobi olacaksınız küçücük böcekten korkuyorlar kurbağalar iğreniyorlar ergence davranıyorlar

        • Ucanterlik

          Rosario to Vampire Capu2. 2. Sezonu yuklsrseniz cok iyi olur

          • Mehmet_sama

            Off çok sevdim çok sürükleyici be

            • kurosaki ichigo

              Tabii ki naruto gibi bir animenin yerini tutamaz ancak daha bismillah arkadaşlar sadece 5 bölüm oldu zaten naruto da yavaş ilerliyordu. Ayrıca şu göz olayını merak ediyorum zaten borutonun taktığı kolye narutonun kuramayı baskılamak için taktığı kolyeye benziyor ondan da bir şey çıkabilir belki (umarım çıkar yaa) ilk serinin (naruto) tadı 70li bölümlerde çıkmaya başlamıştı sabredelim hemen kanıya varmayalım

              • Konohamaru-chan

                Nedense inojin ve mitsukinin karakterlerini biraz benzettim. Bir de shino için üzülüyorum ya.

                • okoki

                  sakura yetmezmiş gibi bide kızı sarada mı ne orospuysa çıktı.arkadaşı da chojinin kızı o da ayrı gıcık.choji gibi bi harika bi adamın böyle şıllık bi kızı olabilir mi ya ? pek beğenmedim şu ana kadara animeyi yani naruto gibi harika bi seriye yakışmıyo. birde 720 bölüm savaş izledik zaten keşke hiç savaş dövüş falan olmadan naruto , hinata ve arkadaşlarının aile hayatlarını anlatsaymış çok güzel olurmuş

                  • Utku

                    Dostum ben de senin gibi düşünüyorum bence de savaş ve kötü adamlar olmasa sadece narutoların felan aile hayatlarını dostlukların konu alsa çok daha güzel olurdu!

                  • Superman

                    Arkadaşlar kimse kusura bakmasın ancak bu Boruto falan hikaye, gerçekten Naruto serisinin yerini asla ve asla tutamaz. Mümkünatı yok böyle birşeyin. Çok çocuksu az çok sevdim ancak beğenmedim. Kakashi, Tsunade, Orochimaru bunlara ne oldu? Mitsuki'nin yaptıklarını ve gördüklerini Boruto neden Nanadaime'ye söylemiyor? :/

                    • A.R.M.Y

                      Mitsuki Orochimaru'nun oğlu, ve savaş ilk 5 bölümden gelmesini falan mı istiyorsun? daha dur, bismillah yavaş gel kardeş naptın sen ya jhfytjgff

                    • Brykhia

                      umarım mitsuki ile boruto sevgili olur daha sonra da evlenir. harika bir çift olurlar bence.

                      • Boruto'nun Babası

                        Ikisi de erkek değil mi amnskm

                      • Serhan

                        Lan su kız uchia li sasukenin kizimi lan o o zaman sharingan nerede Ve kakashi tsunade oldumu lan

                        • elifdrms

                          Ilk olarak evet onun ve sakuranin kizi ve sharingani da sonra cikicak ki sonraki bolumlerde gormussundur de zaten ikinci olarak ölmediler

                        • bei_fong

                          Naruto'ya nazaran biraz daha gizemli olacakmış gibi geliyor...

                          • Kebap-sama

                            Orochimaru son bölümlerde iyi biri olmuştu önyargılı davranmayın.

                            • OrochiMarul

                              Spoiler Çok Fena Isteyen Okur Mitsuki Orochimarunun oğlu

                              • İrm

                                Biliyorum hatta iki olu var aynı embriyodan laboratuvarda oluşturmuş.

                                • A.R.M.Y

                                  Ondan şüphem yok zaten dsjfkdslk

                            • Şahin

                              BU Kesin Oruchimaru İle İlgili Bişi

                              • Atakan

                                bence şöyle olucak mitsuki mi ne o yeni çocuk o çocuk kötü bir köyden geliyor ve konaha ya zarar vermeyi planlıyor bence boruto da bence kötü olucak onunla takıla takıla babasından nefrette ettiği için boruto babası iyi olduğu için kendisi kötü olucaktır

                              • Arda

                                Gozu tenseigan diye biliyorum hinamawari (tam yazilisini bilmiyorum) de de var diye duydum kesin bilgi degil

                                • İrm

                                  Hayır Himawarinin byakuganı var sonra ortaya çıkıcak şu senin söylediğin göz barutoda ki .

                                • Alp

                                  Admin Yeni Bölüm Nerde?

                                • Cihan

                                  Borutonun gözü ne oyle kesin yeni bir göz çeşiti

                                • Uchia itachi

                                  Wonderwoman vardı nerelerde o :)

                                  • selman

                                    6. Bolum ne zmn gelicek scriper

                                    • Ali

                                      Şöyle olsun isterdim birileri eskileri anlatsın o savaş anını felan (jirayayı özledim hatta o akatsukiyi felan bile özledim) neyse anlatsalar onları 3 tane felan özel bölümde ÖZEL izlerim benim gibi düşünenlerde var izlenir bence.

                                      • İrm

                                        Aynn ben Barutoyu izledikçe aklıma eski Konaha On üçlüsü geliyor.Neji öldükten sonra 12 kişi kaldılar.Ve barutodaki çoğu kişi onların çocukları olduğu için onlara çok benziyor

                                      • Sharingan R40

                                        Gelecek bolum ne zaman bilen varmi?

                                        • NATSU

                                          her hafta çarşamba çıkıyor bir dahaki bölüm haftaya çarşamba

                                        • Rahman Kaplan

                                          Zamanında hasiramayi senin klanı nı 4. Hikayeyi bilmediğimiz gibi bu siyah çakranın ( daha iyi bir kelime bulamadım ) sahibinden de çok sonraları haberimiz olacak bence ve mitsukinin gozukmeside çok iyi oldu boruto filminde kendisinden pek de bir şey görmek nasip olmamıştı ama şimdi beklentiyi çok iyi yükselttiler

                                          • Kurama

                                            Arkadaşlar şu siyah Lanet ney bilen var mı

                                            • Yiğit YALÇINKAYA

                                              O siyah gölgeleri Mitsuki yapmıyor bence . Rez alın benden demesi :)

                                              • AloneDarkSD

                                                Naruto ya göre baruto daha hareketsiz başladı bakalım gerisi ne olacak.

                                                • Ali yusuf Bildirici

                                                  Eski karakterlerin hic gorunmemesi kotu olmus

                                                  • Isuneo Uzumaki

                                                    Ouituski henge

                                                    • selman

                                                      Ilk yorum

                                                      reklam

                                                      Fansub ve Anime Blog

                                                      Nariyuka.com