Sex Hikayeleri Oku

Reklamı geçmek için sayfa açılınca 5 saniye bekleyin video başlamadıysa reklamı geç butonuna tıklayın.

Alternatif partlar da çıkan reklamlarla ilgimiz yoktur.

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bu bölüme 65 yorum yapılmış.

  1. NoraPaisen

    Yani güzeldi ama sadece güzeldi daha güzellerini de izledim. Kayonun doktorla evlenmesine gıcık oldum. Kenya adamdır.

    • SchifferS

      pedofilli misin olum o kiz küçük niye duvar kağıdındaki soğuk kızı almìorsun ne saçma lan söve söve kendimden geçtim

      • MonkeyDLatif

        Anime gercekten guzeldi. Seri katilin öğretmen oldugunu ilk bikac bölümü izleyince anladim . ama kizla evlenmesini isterdim tamam liseli kizda cok yardim etti ama onunla arasinda 12 yas farki var . yani ne biliyim cocukken sevdigi kiz cok tatliydi. Hele ilk dogum gununde dedi ya aglayarak ozur dilerim hediyeni yetirtiremedim yetistirecektim uyuyakaldim dedi ya . orda ben bittim. Kucukken cok tatlardi ya . keske ikisi evlenseydi:(

        • Pagayarokovayaro

          Bende diyorum niye animenin türlerinde romantizm yok bu lanet Kayo nun olduğu yerde romatizm mi olur

        • MonkeyDLatif

          ya bu ending cok cok cok sevimli (((: https://youtu.be/c1rnPqkZVhw . bu animeyi siteye ekler misin lutfen (:

          • erendurgut0

            Tam anime 10 numara 5 yıldız diyorkum ki kayo mudur nedir kenya ile evlendiğini görene kadar. Ula adam seni kurtarmak için hayatını heba ediyor sen gidip arkadaşı ile evleniyorsun. Ekran başında çıldırdım resmen. Ama onun dışında anime süper. Konusu olsun gayet iyiydi, kısacası 9 numara 4 yıldız :D

            • MonkeyDLatif

              Nasil yani orayi kacirdim mi . arkadasiyla mi evlenmis (: ben tanimadigi biri sanıyordum. Lutfen biri cevap versin

              • AliHaN66

                Yok arkadaşı ile doktor beyle

            • AllenWalker

              Bitirdim...Gayet Guzeldi

              • beerusunrakibi

                en sevdigim top8 e girer

                • Kiara

                  Efsane bir animeydi ama şu 11.bolum sinirlerimi bozdu

                  • Askeraser

                    Animenin diger ismi "Erased" ...

                    • Ruqeirsa

                      Tek kelime ile efsane... ^_^

                      • otaku_painterr

                        harikaydı keşke bitmeseydi

                        • Yavuz

                          Bende öyle düşünüyorum

                        • Patates

                          17:01'de durdurun arama motoruna guilty crown yazın yeni sekmede açın ve kapak foğtarafına bakın 17:01'de ki kapak foğtarafıya aynı sadece kızların sen ve saç rengi farklı Düşüncelerim ise... Son zamanlarda animeydi senaryo tahmin edinilebilir olsada sağlam bir seriydi sonda ise biraz üzülmüştüm işte sataro hayatının 15 yılını yaşayamadı okulunu okuyamadı adam olamada die bide şu kurtadığı kız başkasayla evlenince üzmüştü....................................Fakat Son Sahne ............EFSANEYDİ .OK GÜZEL OLMUŞTU MUTLU OLDUM :)...........................

                          • Patates

                            2.SATIRDA sen yerine ten yazacaktım yanlış yazmışım ve 3.SATIRDA son zamanlarda aradağım dicektim

                          • Kirito

                            bu son beklediğim gibi değildi. benim için bu anime çok ta süper değildi normaldi.

                            • kixll

                              ben kayonun kenyayla evlenmesini sevdim aq bence o kadar kötü değil ben şeyi anlamadım hoca niye sensiz yaşayamam dedi

                              • L nin telefon tutuşu

                                Çok sevmiştir

                              • L nin telefon tutuşu

                                Kısa animeler genelde kötü sonla biter 2 günde bitirmiş olduk hoştu taki kayonun evlenmesine kadar. çocuk seni kurtarcam die herşeyi yapsın sen git evlen bide bizimkinin arkadaşıyla oldumu olmadı ama anime gzelmi? Efsane tabikiside

                                • Kami-samaLight

                                  Bir an öğretmene üzülecektim aq. Şu an üzülüyo da olabilirim çözemedim. Mutlu son moruq. Kayo, bunun gibi adam bulmuş kaçırdı fırsatı olm. Ona mı kaldı kahramancığım? Şu sondaki kızla mutlu olsa daha çok hoşuma kaçar. O NE KADAR TAKMASA DA BANA ÇOK KOYDU AQ KALLEŞ KAYO AW. Her neyse, bele adamın çocukları lazım dünyaya sadece kendinizi düşünmeyin hdldjcdldkfl Ayrıca, Kenya’nın bele olacağını biliyrdm. Tatlı çocuktu şerefsiz, hala bekar olması akıl alır şey deil. Belki anime dünyasına düşersem şansımı denerim Kenya’cığımla jedlkcdko neysö ben qaçar bebeqler Kenya’yı kapmamalarına dua etmek için camiye gidiyom

                                  • murataga123321

                                    KAYONUN Allah belasını versin!!

                                  • Galip

                                    En efsane animeydi diyebilirim cok surukleyiciydi

                                    • New-Animeci

                                      Yaa sen nasıl bi animesim yaa. Kim yazmiş bilmiyom ama emek işte aga. Kısa ve öz. Ne kafa patlatmis bunu yazana kadar. Tebrikler ^-^

                                      • Beerus_Sama

                                        Muhteşemlik limitlerini zorlamış bir anime en sevdiklerim arasında

                                        • otaku_painterr

                                          kesinlikle öyle benimde top 10 listemde limitleri zorluyor

                                        • pride

                                          satoru-kenya ship (♥ω♥*)

                                          • New-Animeci

                                            Onların ikiside erkek ulan. Hayırdır???

                                          • muhem07

                                            Güzel ve izlenmeye değer izleyin :)

                                            • yok

                                              bitti gene la cok iyi bir animeydi fakat bence keşke adam 15 yıl yatakta fln kalmasaydı ki en azından o 15 yılda belki bir sevigilisi olurdu veya evlenirdi falan acıkcası animlerin sonlarını cok sevmiyorum en iyi kısmı oluyor ve en iyi yerlerinin devamını göremiyorsun keşke animenin finlinden başlayıp normal hayatınıda anlatsa daha iyi olabilirdi acıkcası ben merak ediyorum cünkü. (veya öle bir anime olsa iyi olabilirdi).

                                              • bisikletlisaturn

                                                E f s a n e !!!

                                                • nickr

                                                  ya o kız evlenmicekti çocuk uyanınca "15 sene boyunca seni bekledim evlenelim" dicekti tek gıcık olduğum yer jvdcjjdv

                                                  • murataga123321

                                                    Çok doğru söylüyor Sun Allan KAYONUN belasını versin

                                                    • New-Animeci

                                                      Sorma yaa. Ulan kayo ile evlenmeleri lazimdir :/

                                                    • C.C.

                                                      Bütünüyle animeyi çok sevdim çok sıcak ve aynı zamanda gizemliydi bence ama katilin hocası olması bence tahmin edilebilirdi ve yani başka bağlantılı biri çıkmasını isterdim son olarak gerçekten boku dake ga inai machi yoklugumdaki kasabayı nasıl erased diye çevirebildiler.

                                                      • Asdfghjklşi

                                                        Oyoyoyyyy kafam yine yandı be

                                                        • BrazzersFan

                                                          Öğretmen pişman falan olsaydı daha güzel bir son olurdu, özür dileseydi felan böyle ne bileyim daha duygusal daha huzur verici bir son olurdu ama yine de bu sonu da beğenmedim değil :)

                                                          • Aslı

                                                            Ops, izlediğim en sağlam animelerdendi.

                                                            • Mükemmel.

                                                              Tek kelimeyle mükemmel. Dram animelerini çok seviyorum.

                                                              • Samet

                                                                Okadar geri dönüş yaptı kızı ve diğerlerini kurtarmak için bi bok kazanmadı airi'yle iyi geçinecekmi bellide değil çatıdan atlasaydı öğretmende ölürdü oda kahraman oldun sonunda güzel ve belirli olurdu.(inşallah 2 sezon olur son bölüm ağlatı)

                                                                • Samet

                                                                  Bide kapağa kızı koymuşlar bi yararıda dokunmadı.

                                                                • Runner Boy

                                                                  . Spoilerrrrrr!!!!!!!!!! . . . . . . Harikaydı ancak sonunda doğru yolu bulduğuna rağmen kız kapamamış gibi görünmesinden sonra kız bulmuş durumuna düşmesi en güzel yeriydi

                                                                  • HSYN

                                                                    İyi özlemişim detirt di çok güzel bi animeyi

                                                                    • Burkay

                                                                      Kayo nun evlenmesi Satoru hariç herkese koymuş. Tabiki banada koydu her ne kadar ne olacağını bilsemde insan kötü oluyor. Mükemmel bir anime. Özetle "Sonunu düşünen kahraman olamaz".

                                                                      • Ece

                                                                        Resmen hic bitmesin istedim Naruto´dan sonra izledigim en guzel animeydi cidden cok duygulandim sounda

                                                                        • Atilla_Kun

                                                                          Ya Hinuzakinin evlenmesi ve çocuğunun olması Satoru'ya koymadı ama bana çok pis koydu. Off içimde kaldı be. Vallaha şu yaşımda sigara yakacaktım neredeyse. Neyse Airi iyi bir kız, belki onla bir ilişki kurabilirler.

                                                                          • umut763476

                                                                            Aynen şu an varya o kadar sinirliyim ki cihaza kafa atacam. Ulan adam seni kurtarmış sadist bir anneden kurtarmış sana ev sağlamış sende ona aşık olmuşsun ama !!!!!!!!!!!! 15 geçti diye sıkılıp başka birisyle evlenmiş üstüne üstlük birde yatıp çocuk yapmış bu nasıl bir kafa lan şu an küfür ederdimde scriper siler yorumu. Ama sonunda o kızla yeniden buluşması hoşuma gitti. İzlediklerimr eklemeye değecektir eminimki ilerde bu animeleri unutabilirim ve bu kalbi de bir boşluk,yara açar ve bunu istemem iyki dizimob varyaaa. Adamsın scriper !!!!

                                                                          • Abdulkadir_kun

                                                                            Ama yaaaaa buda biti aq

                                                                            • kuronuma

                                                                              Yok ama ya harikaydi agladim

                                                                              • Ferhat

                                                                                Aşırı İyidi Ya 2 Bitirşim ya ama cidden o kız başkasıyla evlendi ya ona çok üzüldüm ama olsun sondaki gelen kızla araları ii olucak belli :D 2 sezon gelmez ama bekliyoruz işte

                                                                                • elif

                                                                                  ya o değilde şu kızı döven kadının sevgilisine ne oldu?

                                                                                  • Baruto

                                                                                    İzlediğim enn sağlam 5 anime arasında bu animeyi izleyin

                                                                                    • Yusuf

                                                                                      Gördüğüm en sağlam animelerdendi.

                                                                                      • İchigo

                                                                                        Ya kızın başkasıyla evlenmesi çocuğa hiç koymadı bana öyle bir koydu ki kuran çarpsın acısını hissettim sigara yaktım ya bu nasıl iş ya o tarafını hiç beğenmedim...

                                                                                      • VeLoaM

                                                                                        La kızı kurtarmak için 3 kez zamanda yolculuk yapti simdide gitmiş başkasıyla evlenmiş en sinir oldum şey. Bunları Animelerde yapmayın pls lütfen.

                                                                                        • SİNİRLİYİM

                                                                                          AYNEN VELOAM BÜTÜN YAŞADIKLARI BOŞ ŞEYLER MİYDİ ŞEREFSİZ KAYO O KARI GİBİ HİMORİ İLE EVLENMİŞ

                                                                                          • E

                                                                                            AYNEN ABI BENDE COK SINIRLENDIM

                                                                                        • Ayberk

                                                                                          Hayatimda izledigim en iyi anime 100 lerce anime izledim ama bunu kadar guzelini izlemedim

                                                                                          • Green Road

                                                                                            İlk bölüme arkadaşın biri ölmeden önce izlenmesi gereken bir anime demişti :) o kadar da değil ama gerçekten muhteşem bir anime :) sonuda çok güzel olmuş :) emeği geçen herkese teşekkürler :)

                                                                                            • yunus cinar

                                                                                              efsaneeeeeeeeeeeeeeee

                                                                                              • Emin Elmas

                                                                                                Muhtesem

                                                                                                • arin

                                                                                                  Guzel anime.. Kelebek etkisi filmine benziyor .. 2 sezon olursa mutlaka ekleyin

                                                                                                  Fansub ve Anime Blog

                                                                                                  Nariyuka.com